piątek, 27 lipca 2012

Kasia Tusk trzydzieści plus

Tak sobie myślę, że najpopularniejsza blogerka w Polsce to ma jednak dobrze.

W zasadzie nie musi się silić na oryginalność, błyskotliwe żarty, ciekawe tematy, jakieś tam wydumane opinie.

Po prostu kupuje kilka modnych ciuchów, maluje paznokcie pastelowym lub neonowym lakierem ( już się pogubiłam który obecnie jest na topie ) i trzaska sobie małą sesyjkę w plenerze.

A, że w tych trendy ciuchach i neonowych / wymiennie z / pastelowymi lakierach wygląda zawsze prima sort, a fotki wychodzące z jej obiektywu też są niczego sobie to i tak zawsze z tego wyjdzie fajny post.


No i właśnie w szczycie sezonu ogórkowego zapragnęłam być jak Kasia T. i w przypływie nudy trzasnęłam sobie fotkę moim nogom i paznokciom :







*

A co ? że nie mogłabym być taką Kasią T. 30 + ?


Nurtuje mnie tylko jedno pytanie :

 czy Kasia też czuje się tak idiotycznie jak ja, fotografując buty i paznokcie, a potem je publikując ???

* Uprzedzając pytania : żółte paznokcie w różowe kropki w stylu świrnięta Ciotka Klotka to tak tylko w rzadkim przypływie nudy. Zwykle nie stosuje takich odważnych zestawień :)

19 komentarzy:

  1. Mówisz 30+ odebrałam to jako 30 kg plus, a zdecydowanie nie wyglądasz (choć ona jak szkieletor - mówię z zazdrością jako XL-ka :)))prosze o sprostowanie :D :P Co do wieku, również na wyrost, przecież ona sama już chyba pod trzydziestkę?! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprostowuję więc : Kasia Tusk w wieku 30 +

      Odnośnie wieku K.T to jest chyba z 10 lat ode mnie młodsza

      Usuń
  2. jaki fajny lakier zdradź co to :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i znowu Kasiu nie wiem dokładnie jaki to bo zostawiłam go w pracy. Jakiś polski chyba

      Usuń
    2. sprawdzi i mi napisze na maila :))

      Usuń
  3. takich paznokci bym se nawet na urlopie nie strzeliła ;D ale za to buty czadowe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polluska ja bym sobie też takich nawet w urlop nie zrobiła, bo maźnęłam sobie te różowe kropki tylko dla żartu

      Usuń
  4. Az mnie zachęciłaś do poszukania blogu Kasi Tusk,
    co to jest takiego w tym blogu ciekawego ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam , nic tam nie ma tak naprawdę ...
      I to nie ona go prowadzi...
      Pewnie jakiś pracownik...

      Usuń
    2. Chyba prowadzi go sama, z tego co tam wróble ćwierkają :)

      Usuń
  5. Nie chcę Ci tu słodzić, ale uważam, że Twoje fotki niczym nie odbiegają od fotek K.T., to raz, a dwa - w pisaniu nie masz sobie równych! :D
    P.S. Buty, sweterek i jeansy - extra! A paznokcie... yyy... zwariowane? ;)) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałaś słodzić ...aleś jednak posłodziła :)))

      Usuń
  6. wow, buty Ci do paska pasują... a kolorowe paznokcie, na wakacje, jak znalazł... sama lubię zaszaleć z kolorami i wzorami, choć akurat takie zestawienie kolorystyczne nie dla mnie :) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to tez moje zestawienie, ot taki chwilowy żarcik. Były akurat tego dnia zółte i napatoczył się na biurku ten różowy

      Usuń
  7. Nie no nogi pierwsza klasa:P a paznokcie typowo letnie:-) Jeszcze trochę i Kasia T. będzie Ci zazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lotu ptaka może i ok. gorzej tak normalnie :)

      Usuń
  8. Młoda!!! Paznokcie letnie, a tu swetrowa tunika? Co ty zdjęcie z marca pokazałaś?
    I Kasia sama sobie fotek nie robi.
    Poza tym gdybyś miała dostawac tyle kasy za pokazywanie nowych utów i paznokcie na blogu -to nie czułabys się głupio :D
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem sobie chyba tez robi sama, np. tak jak ja tu buty.
    A dzianinowa bluzka z krótkim rękawem to była w któryś z chłodniejszych u nas dni. Czwartek chyba ? Nie pamiętam, bo potem były już upały

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry post, ciekawie napisane. Dzisiaj też mam paznokcie w kropki ;)

    OdpowiedzUsuń