wtorek, 29 stycznia 2013

Pięknie było ...

 Przez kilka ostatnich dni mieliśmy przecudną aurę.

   A wszystko za sprawą marznącego deszczu, który sprawił że świat pokryła lodowa polewa.

  No fakt faktem, że to zjawisko było też trochę kłopotliwe i niebezpieczne ( linie energetyczne nie wytrzymywały pod ciężarem lodu, widziałam na drodze wyrwane z korzeniami drzewo ) nie mniej krajobrazy w tych dniach były przecudne.

Kiedy zaświeciło słońce, było jak w bajce, każda gałązka, igiełka mieniła się lodowym blaskiem.

Moje zdjęcie wprawdzie nawet w połowie nie odzwierciedlają tego cudu ale zamieszczam :


.











No pięknie było ..... ale dziś się roztopiło

6 komentarzy:

  1. A ja do końca nie wierzyłam w tą odwilż i nie zdążyłam zrobić zdjęć. Teraz mogę za to do woli fotografować błoto pośniegowe. Tyż pikne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też tak cudnie ... było. I komu to przeszkadzało ? ;)) Teraz tylko deszcz i szaruga :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, Monia.. toż to cud natury... Pięknie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. no dokładnie dziś wszystko płynie

    OdpowiedzUsuń
  5. To już wolałam te zamrożone drzewa niż tę powódź okropną :/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak w tej bajce Królowa Śniegu :)

    OdpowiedzUsuń