piątek, 24 maja 2013

Yes

... yes, yes !!!

Przedłużyli mi umowę o pracę.

W czwartek nawiedził mnie szefuniu i przywiózł mi umowę na czas nieokreślony.
My God ! Co za radość ! Aż się nie mogłam skupić do końca dnia :)
A ponadto szefu stwierdził, że są ze mnie bardzo zadowoleni i pochwalił moje zaangażowanie.
Zrobiło mi się tak straszliwie miło ale zarazem spłonęłam rumieńcem od czubków palców po koniuszki moich rudych włosów.
No tak, tak staram się ale bez przesady :)
Kiedy mówił o tym zaangażowaniu to sobie przypomniałam te momenty kiedy siedziałam z nogami na biurku gapiąc się w ścianę albo zapamiętale przeglądałam zdjęcia w megasensacyjnym artykule z netu pt. " gwieździe tej i tej wystawały na gali majtki spod sukienki".
No dobra, trza chłopu przyznać rację, moje zaangażowanie jest duże .... choć czasem dla zdrowia psychicznego trzeba się trochę odmóżdzyć i zobaczyć jakie majtki noszą gwiazdy na galach.
Tak więc cieszę się niezmiernie i na tą okoliczność postanowiłam dziś zaszaleć i wydałam .... O Matko ! nawet nie chcę wymawiać tej kwoty, no dobra wydałam strasznie dużo pieniędzy na kosmetyki w Rossmanie. W życiu nie wydałam tyle kasy na kosmetyki.
Ale promocja była, wszystko o 40 % taniej !
Nie, nie jest to post sponsorowany, po prostu muszę odreagować psychicznie tą bolesną traumę przy kasie, .... choć między półkami było SUUUPER !
Aż strach się bać jaka będę piękna jak nałożę na siebie te wszystkie mazidła z górnej półki :)))

Dobra spadam, bo jeszcze muszę dziś dziecku tort upiec.

Pusiaczkowi stuknęło dziś 8 lat.
Jutro Kinderbal i będzie mi się kręcić po domu cała banda krasnali ( całkiem nieogrodowych ) ..... chociaż jak będzie ciepło to pewnie jednak ogrodowych - wygonimy ich do ogrodu !


8 komentarzy:

  1. No Kochana gratuluję - a gdzie szampan z tej okazji ? Naj. najlepszego dla Pusi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) no to teraz jakaś podwyżka czy coś :) sto lat dla Puśki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój blog jest teraz tylko dla wybranych, więc jeśli chcesz dalej odwiedzać, to odezwij się na maila:)
    ruda.1988@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla wielkiej dziewczyny :) No i gratulacje dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat dla Pusi ! No i gratulacje z okazji umowy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No gratulacje, gratulacje:) A co do Puśki, to oczywiście wszystkiego naj, ale ona już chyba za duża, żeby ją Puśką tytułować?

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję!!!! i Tobie, i dziecku Twemu... i miłej zabawy z krasnalami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu mam lepszy humor. Lubię jak się komuś coś udaje ;o))

    OdpowiedzUsuń