czwartek, 4 kwietnia 2013

Protest ( gdyby ktoś to potrafił zaśpiewać to może być nawet song : )

Jakże mało oryginalny będzie ten post.
Narzekanie na tą z lekka zasiedziałą zimę.
I na to, że w święta cisnęło się na usta "i szczęśliwego nowego roku"
i że choinkę przed domem zamierzałam ubierać
i że moje dzieci bezpośrednio po święceniu pokarmów ulepiły całą rodzinę bałwanów w ogrodzie :



Ale sorry, nie powstrzymam się.
Będę narzekać !
Wiem, wiem łączycie się w cierpieniu, też macie zimę, też jej nienawidzicie, też macie odruch wymiotny na sam widoki koloru białego.

Dlatego tez przyłączcie się do protestu.

Zbojkotujmy ją !

Zimie powiedzmy  

STANOWCZE KATEGORYCZNE DOŚĆ !!!!

9 komentarzy:

  1. dołaczam się!!wykonczyc zimie

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze ja już w jakąś depresje wpadam, bo nie widzę szans na poprawę :((

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już się wypowiedziałam ... wiosna NIE ŻYJE !!! buuuuu

    OdpowiedzUsuń
  4. żeby od białego łapać doła, to już przechodzi wszelkie granice... ZABIĆ ZIMĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkopałaś się już? Do mnie dotarła już wiosna, a do ciebie? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, Monia. Zastanawiam się, co u Ciebie się dzieje. Kiedyś tak często pisałaś, teraz tylko od święta. To wypalenie, czy może praca i życie tak bardzo Cię pochłaniają?

    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w sedno, po części jedno po części drugie :)
      Pozdarwiam

      Usuń