wtorek, 14 maja 2013

Wracam

Naprawiłam komputer, który przez ostatnie miesiące skutecznie utrudniał mi logowanie w G, co z kolei skutkowało niemożliwością pisania a nawet czytania zahasłowanych blogów
( wow, zabrzmiało jak jakiś żargon sądowy :).
A więc naprawiłam skutecznie to coś i WRACAM ! chyba wracam tu na dobre.
Pewnie już nie z tą intensywnością co kiedyś ale będę na ile pozwoli mi czas i liczne obowiązki.

Tak więc korzystając z łaskawości świeżo naprawionego komputera donoszę, że .....

... jest piękna wiosna, która działa na mnie bardzo pozytywnie, tryskam wprost radością i humorem kiedy się tak wszystko wokół kwieci i zieleni. Pogoda jednak niesamowicie oddziałuje na nasz nastrój.

.... jeździmy z Pusią na przejażdżki rowerowe, choć niestety z powodu zbyt małej ilości wolnego czasu, są one raczej dość krótkie.

..... nie mam co czytać, czy może mi ktoś coś polecić ? Lub czy czytał ktoś może "Szmaragdową tablicę" gdyż zastanawiam się nad kupnem.

..... spontanicznie zrobiłam się na ciemną blondynkę, tzn. w zamyśle miałam nią być ale jakoś tak w efekcie wyszło, że jestem rudą  .... ZOŁZĄ :)

.... kończy się moja umowa o pracę i tak jakoś trochę niepewnie się ostatnio czułam ale dostałam właśnie skierowanie na badania okresowe i tak się zastanawiam :

przedłużą ?

czy mnie tak na koniec przebadowywują :)?


14 komentarzy:

  1. Przedłużą, przedłużą, a jak nie to w ryło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie musiałam posuwać się do rękoczynów :)

      Usuń
  2. Fajnie, że wracasz, bo brakowało tu Ciebie !!! A jak się okaże, że jesteś zdrowa, to Ci umowę przedłużą ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wybrakowańców nie będą trzymać :))))

      Usuń
  3. Ruda jesteś? Wow :D Co do wiosny i nastroju - absolutnie się zgadzam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, jestem ruda ale tak umiarkowanie, marzy mi sie marchewa ale nie wiem czy kiedykolwiek sie odważę

      Usuń
  4. noooooooooooo !!!!!!!!!!1 to zobaczymy jak, będzie z tym powrotem :) a badań się nie robi przed zwolnieniem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę powróciłam ...... tylko coś z tymi komentarzami a zwłaszcza odpowiedziami na nie mam malutki problem :)

      Usuń
  5. Przedłużą, przedłużą, bo jak nie Tobie, to komu?? Witamy z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w klubie rudzielców! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rudzielce wszystkich krajów łączmy się :)

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że z pracą pójdzie po twojej mysli :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń